نکاتی کلیدی برای طراحی پوستر

1. از یک اینفوگرافیک برای گفتن داستانی مبتنی بر داده استفاده کنید

اگر می خواهید برخی از داده ها یا نمودارها را در پوستر خود قرار دهید، توصیه می کنم از اینفوگرافیک به عنوان الهام استفاده کنید. با استفاده از اینفوگرافیک می توانید از نمودارها، ارقام، نقشه ها و نمودارها برای گفتن یک داستان به طور موثر استفاده کنید.

همه این گرافیک ها جمع شده اند تا بطور مؤثر توضیح دهند که چگونه Credilogic در طی یک دهه گذشته رشد کرده است. از اینفوگرافیک زمانی که داستان مبدا آنها را توضیح می دهد تا گرافیکی که رشد آنها در طول سال و حتی تاریخچه نشان ها را نشان می دهد.

2. برای طراحی پوستر متفاوت از جهت یابی صفحه منظره استفاده کنید

همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، تقریباً هر پوستری که نمایش داده می شود (و به طور کلی اکثر پوسترها) یک چیز مشترک دارند: آنها در واقع همه به صورت عمودی هستند. اگر می خواهید از همه پوسترهای دیگر در جهان متمایز شوید، سعی کنید از جهت گیری صفحه افقی یا منظره استفاده کنید. در مثال پوسترهای رویداد، آنها فقط این کار را می کنند و خیلی خوب کار می کنند.

3. یک پیام مکالمه تنها برای اقدام در پوستر خود را برجسته کنید

من حدس می زنم که اگر پوستری را ایجاد می کنید، می خواهید یک شخص بعد از خواندن آن اقدام به کاری کند. در دنیای بازاریابی، ما آن را فراخوانی می کنیم و تقریباً باید در هر پوستری که ایجاد می کنید یکی را داشته باشید. این فراخوان برای اقدام می تواند به مردم بگوید که در زمان معینی به رویداد شما بیایند یا از طریق رسانه های اجتماعی درخواست پیگیری کنند. برای مثال در یک پوستر خلاق ، تماس آن ها به اقدام به خوانندگان می گوید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد، به یک وب سایت مراجعه کنند. این یک روش عالی برای تعامل با خوانندگان در یک بستر تعاملی تر است. فقط بخاطر بسپارید که فقط یک تماس برای اقدام داشته باشید، یا خطر می کنید مخاطبان خود را گیج کنید.

4. بخش مهمی از اطلاعات را با رنگ قلم متضاد برجسته کنید

گاهی اوقات تنها کاری که باید برای جلب توجه شخص انجام دهید این است که یک کلمه یا عبارت خاص را برجسته کنید. این عبارت می تواند چیزی مانند "رایگان"، "اکنون اعمال شود" یا "50٪ تخفیف" باشد طراحان می دانند که افراد نمی توانند از این فرصت برای غذا و نوشیدنی رایگان استفاده کنند، بنابراین آنها اطمینان حاصل کرده اند که خوانندگان نمی توانند آن را از دست دهند.

5. داستانی را با تصاویر یا نمادها بگویید، نه با کلمات

این یک واقعیت شناخته شده است که مغز شما تصاویر را خیلی سریعتر از متن پردازش می کند. و می توانید از این هک برای ساخت پوستر خلاق خود به حذفی تضمین شده استفاده کنید. تمام آنچه شما نیاز دارید چند آی یا گرافیک است که می تواند یک داستان سریع را بیان کند، مانند اکثر پوسترها. با این حال، برای گفتن داستان خود سعی کنید فقط از نمادهای قابل تشخیص یا ساده استفاده کنید. هیچ چیز بیش از حد فنی یا خارج از زمینه درست نیست، یا خوانندگان شما در نهایت دچار سردرگمی خواهند شد 

6. تقریباً هر عکس را با یک دوئوتن بهبود دهید

سال گذشته دوناتونها به دنیای طراحی گرافیک ضربه سختی زدند و به نظر می رسد مدتی درگیر آن هستند. این سبک بسیار محبوب شد زیرا به یک طراح اجازه می دهد تا به هر تصویر رنگی جسورانه و روشن اضافه کند.

اگر به دنبال یک پس زمینه پوستر جسورانه هستید، یک دوتایی کامل است. مخصوصاً وقتی می خواهید عکس خامی را بهبود ببخشید. یا مانند یک مثال در پوستر، یک پالت رنگ ثابت را در طول پوستر نگه دارید.

7. مرزهای غیر متعارف را برای یک طراحی پوستر مدرن بگنجانید

توصیه می کنم مانند بالا، حاشیه همه پوسترهای حداقلی خود را نشان دهید. این کمک خواهد کرد که به اساسی ترین پوستر ساختار بسیار مورد نیاز ارائه شود.

این مرز در واقع به شما کمک می کند تا توجه شما به اطلاعات مهم پوستر هدایت شود. عملکردی است و ظاهری مدرن و زیبا به پوستر می بخشد.


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها