چه مواردی یک بنر را خاص می کند؟

1. با نمادها، فیلترها و حاشیه ها، یک عکس خام را ارتقا دهید

یکی از بزرگترین طرح های طراحی حیوان خانگی من زمانی است که مردم فقط تصویر خام فروشی را بر روی گرافیک خود می گذارند. آنها حتی وقت اضافه کردن نمادها، مرزها یا یک فیلتر رنگی ساده را ندارند! همه این موارد می توانستند فوراً عکس را ارتقا دهند و گرافیک ها را منحصر به فرد برای برند خود کنند!

در این مثال بنر خلاقانه، از یک مرز ساده برای نمایش بیشتر ساختار استفاده کرده و چشم را به خود جلب می کنند. و سپس آنها به شکل صورتی صاف اضافه کردند تا متن واقعاً پاپ شود.

به طور کلی، آنها بدون استفاده از هیچ گونه حیله گرایی که از پیام منحرف می شود، یک بنر بسیار جذاب ایجاد کردند.

2.​​یک اسپلش رنگ روشن را به مینیمالیسم اضافه کنید

پالت های رنگی زنده یکی از بزرگترین روندهای طراحی گرافیکی در سال جاری است. با مارک های گسترده ای مانند اپل، Spotify و گوگل آنها را به زرادخانه بازاریابی و طراحی خود اضافه می کنند. می توانید از این رنگ های روشن استفاده کنید تا کمی چیز اضافی به بنر مینیمالیستی خود اضافه کنید. در بنر ها، سازندگان از یک شیب زنده برای جلب چشم استفاده کردند.

بعلاوه با طراحی ساده ای که در بقیه بنر استفاده می شود، بسیار مناسب است. و این رویکرد آرمان های حداقلی را در استفاده از تنها چیزی که برای رسیدن به یک نکته ضروری ندارید، کنار نمی گذارد.

3. از یک پس زمینه بنر ساده استفاده کنید که به راحتی قابل تغییر باشد

در تلاش برای ایستادگی در این سال، برخی از افراد از پیشینه بنرهای بسیار پیچیده استفاده می کنند. یا آنها فقط یک عکس سهام تا حدودی مرتبط را روی بنر خود بکشند و روزی با آن تماس بگیرند. پیش زمینه های پیچیده بنر برای برخی از انواع رویدادها کار می کند، اما گاهی بهتر است که آن را ساده نگه دارید.

در اکثر بنر ها، می بینید که در تمام بنر از یک پس زمینه صاف ساده استفاده کرده اند. همانطور که مشاهده می کنید، اطلاعات با این رویکرد به کانون اصلی بنر تبدیل می شوند.

از همه مهمتر، با یک پس زمینه صاف، می توانید به راحتی طرح رنگ بنر خود را تغییر دهید تا متناسب با موقعیت های مختلف باشد. همچنین می توانید از این طریق به راحتی از الگوی بنر برای رویدادهای آینده استفاده کنید.

 

 تمام کاری که باید انجام دهید این است که یک بار کلیک کنید تا رنگ های برند خود را به بنر اضافه کنید. با یک کلیک دوم، می توانید مبادله ای را که رنگ ها ظاهر می شوند، مشاهده کنید:

4. متن خود را با لایه ها و عمق ها پاپ کنید

متن پررنگ یکی از بزرگترین روند طراحی گرافیکی در سال جاری است. بیشتر به این دلیل که این نوع متن پرش خواهد شد و توجه شما را به خود جلب می کند و در صفحه های با کیفیت بالا شگفت انگیز به نظر می رسد. بنابراین انتظار داشته باشید که فونتهای جسورانه را در همه فیدهای رسانه های اجتماعی امسال مشاهده کنید.

اگر می خواهید متن جسورانه خود را به سطح بعدی برسانید، توصیه می کنم هدایت نایک را دنبال کنید. در این مثال بنر، متن جسورانه خود را در لایه های مختلف از هم جدا کرده و بسیار باورنکردنی به نظر می رسد.

نمونه ای از بنر مانند این قطعاً در زندگی واقعی و در رسانه های اجتماعی بالاتر از سر و صدا خواهد ایستاد.

 

5.یک نسخه سبک و تاریک از بنر خلاق خود ایجاد کنید

توییتر یکی از اولین غول های فناوری بود که یک حالت سبک و تاریک را به پلت فرم خود اضافه کرد. اکنون تقریباً همه شرکت های بزرگ فناوری آن را با برنامه خود شامل می شوند. آنها دیدند که می توانند با ایجاد انعطاف پذیری کارها، تجربه کاربر خود را بهبود بخشند.

 

دلیل این امر این است که بسته به شرایط، یک پیش زمینه سبک باعث می شود همه چیز بهتر به نظر برسد و برعکس.

 

به نظر من هنگام طراحی بنر، مهم است که این ایده را در ذهن داشته باشید. بعضی اوقات بنر شما روی یک دیوار تاریک دیده می شود، و بعضی اوقات در فید رسانه های اجتماعی سفید روشن دیده می شود.


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها