تصمیم گیری برای مشارکت با آژانس طراحی وب لحظه ای هیجان انگیز برای مشاغل است. شما در حال انجام پروسه "عیب یابی" سایر شرکت ها برای یافتن شرکتی هستید که با دید و نیاز وب سایت شما مطابقت دارد.

اما برای برخی مشاغل، دوره "ماه عسل" به سرعت به پایان می رسد و آنها از تجربه طراحی وب خود به شدت ناامید می شوند. شاید انتظارات برآورده نشود ، یا احساس کنند که این طرح هرگز مطابق آنچه شما در ذهن دارید مطابقت ندارد. به هر دلیلی ، پروژه متوقف می شود و هر دو طرف خود را ناامید و ناامید می کنند. همکاری در پروژه های پیچیده مانند طراحی وب می تواند چالش برانگیز باشد. خوشبختانه راه حل بیشتر این چالش ها از طریق ارتباطات است. در اینجا چهار نکته ساده برای کمک به شما در درک بهتر روند کار با آژانس طراحی وب ارائه شده است. با پیروی از این دستورالعمل ها، شما ارتباطات را بهبود بخشیده و پایه و اساس محکمی برای موفقیت خواهید یافت.

انتظارات را تعریف کنید

این پروژه مدتها قبل از اینکه دیگر شاهد تکرار وب سایت خود باشید ، آغاز می شود. با تعیین واضح انتظارات در صف مقدم ، می توانید به پروژه کمک کنید. یک خلاصه یک صفحه ای تهیه کنید که به تشریح این پروژه ، مهلت های کلیدی و سایر اطلاعات مربوطه می پردازد. اگرچه شما به احتمال زیاد جلسات پیگیری را برای اصلاح جزئیات پروژه دنبال خواهید کرد ، این خلاصه اولیه درک روشنی از انتظارات شما به آژانس می دهد و خطوط ارتباطی را باز می کند.

یک مخاطب اختصاص دهید

قبل از اولین ملاقات خود با یک آژانس ، تصمیم بگیرید که چه کسی نقطه تماس پروژه خواهد بود. این بیشتر انتظارات را تعریف می کند و ارتباط روشن را در طی مراحل طراحی تضمین می کند.

نقطه تماس شما باید کسی باشد که می تواند به طور مرتب در جلسات شرکت کند ، به سرعت به سؤال پروژه پاسخ دهد و یک تصمیم گیرنده قابل اعتماد برای سازمان شما است. این شخص لازم نیست متخصص در طراحی وب باشد ، بلکه باید انتظارات مربوط به پروژه را به وضوح درک کند و بتواند به طور موثری در ارتباطات بین آژانس و مشاغل شما حرکت کند.

به تخصص خود اعتماد کنید

وقتی آژانس را انتخاب می کنید ، به تخصص آنها اعتماد خواهید کرد. از همه اینها ، شما احتمالاً آنها را انتخاب کرده اید زیرا از نمونه کارها آنها خوشتان آمده . آژانس ها سخت تلاش می کنند تا در کارهایی که می کنند بهترین باشند. انتظار دارید که برخی از ایده های شما به چالش کشیده شود و برای پیشنهادات آماده باشید. قبل از شروع پروژه ، برای پاسخ به سؤالاتی که حتی به آنها فکر نکرده اید ، آماده شوید. در حالی که سؤال کردن و روشن شدن انتظارات کاملاً مناسب است ، در نهایت باید به آژانس اعتماد کنید تا آنچه را که انجام می دهند بهترین کار را انجام دهد.

مایل به همکاری باشید

پروژه شما احتمالاً چندین تکرار را طی خواهد کرد در حالی که آژانس جزئیاتی از قبیل تجربه کاربر ، جزئیات رابط و قرار دادن محتوا را انجام می دهد. در تنظیمات در دید اولیه خود باز باشید. به عنوان مثال ، اگر به یک مورد خاص در نمونه کارها آژانس علاقه دارید ، اما این پروژه شامل ویژگی های تجارت الکترونیکی موردنیاز شما نمی شود ، آماده شوید تا درباره سایر گزینه های طراحی که ممکن است بهتر به تجارت شما کمک کنند ، بحث کنید.

بخشی از همکاری همچنین شامل بازخورد صادقانه است. اگر جنبه طراحی یا رابط را دوست ندارید ، اینگونه بگویید. اگر چیزی را درک نکردید ، بپرسید. ارائه بازخورد به موقع و سازنده به پروژه کمک خواهد کرد تا یکنواخت تر پروژه پیش برود و اطمینان حاصل کند که انتظارات در هر دو هدف برآورده شده است.

هیچ کاری برای آژانس ناامید کننده تر از رسیدن به مراحل نهایی یک پروژه و تحقق مشتری خوشحال نیست. با رعایت این نکات می توانید از ناامیدی جلوگیری کنید و اطمینان حاصل کنید که این پروژه برای همه افراد درگیر موفقیت آمیز است.هنگامی که شما آماده انتخاب آژانس وب هستید ، فهرست ما را برای لیست بهترین شرکتهای طراحی در نزدیکی خود بررسی کنید.


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها