چه نکاتی طرح پوستر شما را متمایز می کند؟

1.تغییرات در طراحی پوستر را ایجاد کنید

در واقع، آن ها در واقع همان پوسترهای رویداد هستند. هر دو پوستر تنوع و طراحی یکسان هستند این یک روش خارق العاده برای طراحی پوسترهایی است که متناسب با فضاها و محیط های مختلف هستند. آبی ممکن است در یک رستوران یا کافی شاپ بهترین کار را داشته باشد، اما قرمز رنگ کاملا مناسب سالن ورزشی است. به علاوه، در این حالت، پوسترها ماهیت رقابتی این رویداد را کاملاً نشان می دهند! با استفاده از یک تیم، یک گلدان قرمز و دیگران با آبی پوشان بازی می کنند.

2. از فضای منفی نترسی

برای ایجاد یک پوستر جالب یا خلاقانه نیازی به پوشاندن هر پیکسل گرافیکی خود ندارید. این یک طراحی خوب است که فضای منفی را در اختیار داشته باشید تا پوستر شما بتواند نفس بکشد

به خصوص اگر در حال تلاش برای ساختن یک پوستر صاف یا مینیمالیستی  هستید. همانطور که می دانید، فضای خالی در واقع به متن فضا می دهد برای دیده شدن، این نکته بسیار مهم و قابل اهمیت است.

 

3. تمرکز طراحی پوستر خود را با دست نوشته ها یکی کنید

از آنجا که مارک ها سعی می کنند اصیل تر و با کیفیت تر شوند، قلم های دستنویس همچنان محبوب خواهند بود. آنها به هر پوستر حسی متفاوت می بخشند و همین طورکمی عجیب و غریب را که فونت های دیگر در واقع ندارند طراحی می کنند.

یک دقیقه وقت بگذارید تا تصور کنید که اگر از یک قلم فوق مدرن استفاده می کردند، نمونه چه حسی می تواند داشته باشد. من کاملاً مطمئن هستم که به نظر می رسد خارج از مکان باشد، و تأثیر یکسانی نخواهد داشت.

 به خصوص اگر با یک نقل قول زوج ایجاد شود که می تواند یک واکنش عاطفی ایجاد کند.

 

 

 

4. مطمئن شوید که تمام جزئیات مهم در یک نقطه قرار دارند

جستجوی یک پوستر خلاق برای جزئیات مهم، مانند یک مکان یا زمان رویداد، می تواند دردناک باشد. اگر اطلاعات کلیدی یافتن آن آسان نیست، پوستر شما به طور موثری کار خود را انجام نمی دهد. به همین دلیل توصیه می کنم اطلاعات مربوطه را در همان منطقه عمومی قرار دهید. مواردی مانند تاریخ، وب سایت یا محل رویداد باید همه در یک نقطه واحد قرار بگیرند. معمولاً هدر یا پاورقی یک نقطه ایمن برای این اطلاعات است. در نمونه های عالی طراحی پوستر می بینیم که تمام اطلاعات اصلی آنها با هم گروه بندی شده اند. آنها از فضای منفی استفاده می کنند تا اطلاعات از پیش زمینه جدا شود.

 

5. برنامه زمان بندی یا برنامه زمانی خود را با جدول زمانی بصری کنید

طراح این پوستر حرفه ای تصمیم می گیرد با استفاده از جدول زمانی، برنامه رویداد را مستقیماً روی پوستر بصری کند

آنها می توانستند مانند بسیاری از پوسترهای دیگر ، زمان شروع و پایان داشته باشند. اما این باعث می شود خوانندگان بدانند که آیا حوادث به طور همزمان اتفاق می افتد یا خیر.

6. بگذارید تصویر پس زمینه پوستر روی گزینه های طراحی شما تأثیر بگذارد

بیشتر اوقات، پس زمینه پوستر، خوب است، kinda در پس زمینه محو می شود. اما لازم نیست و می تواند نقطه کانونی پوستر شما باشد. تصویر پس زمینه در واقع لحن کل پوستر را تنظیم می کند. از رنگ قلم گرفته تا ساختار پوستر و حتی نحوه قرارگیری متن. و همه اینها جمع می شوند تا یک پوستر زیبا و منحصر به فرد ایجاد کنیم.

7. یک طرح مینیمالیستی را با رنگ های لهجه بلند کنید

فکر می کنم یکی از بزرگترین تصورات غلط در دنیای طراحی این است که پوسترهای مینیمالیستی نباید رنگی داشته باشند. با این حال، آرمانهای طراحی مینیمالیستی بر استفاده از مومات برای ایجاد چیزی زیبا و کاربردی تمرکز می کنند. هیچ چیز دیگری وجود ندارد، یا کمتر مورد استفاده نیست، فقط یک تعادل کامل.  پوستر خلاق، آنها با برخی از رنگ های لهجه این کار را انجام می دهند تا چشم نواز تر شود. اگر فقط به یک رنگ بچسبد، این طراحی پوستر می تواند یک خط خطی خسته کننده باشد. اما شکاف هایی با رنگ جسورانه قطعا جذابیت بیشتری می بخشد.


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها