روند های توسعه صفحات وب

اگر در سال 2019 نیمی از راه را طی کرده باشید ، اگر هنوز طراحی و توسعه وب سایت شرکت خود را ارزیابی نکرده اید ، این زمان مناسب برای انجام این کار است. طرح های قدیمی و کسل کننده و تجربیات کاربر ناپسن ، آهنگی سریع برای کاهش نرخ تبدیل و قیف فروش متوقف هستند

سیاه سفید

این ظاهری جسورانه است که هرگز از سبک خارج نمی شود. هنگامی که فقط برای وب سایت های سطح بالا یا کلاسیک رزرو شده اید ، طرح های سیاه و سفید در همه جا ظاهر می شوند ، از رمز رمزگذاری گرفته تا بدن سازی. انتظار می رود مارک های بیشتری را از این رویکرد کلاسیک و چشم نواز استفاده کنند.

طراحی یکپارچه سازی با سیستم عامل

در کنار رنگ های پرنعمت ، عناصر طراحی یکپارچه سازی با سیستم عامل بازده خود را باز می گردند. چه بازی های پیکسلی و چه رومه های قدیمی مدرسه ، مارک های تجاری راهی پیدا می کنند که بتواند طراحی سالهای گذشته را بگنجاند و آن را تازه کند.

شیپ

در طی چند سال گذشته ، طراحی شیپ باعث شد از پس زمینه استاندارد پاورپوینت به یک عنصر اصلی طراحی وب سایت تبدیل شود. گرادیان به طراحان این امکان را می دهد تا با ترکیب های جدید رنگی که چشمشان را جلب می کند ، بازی کنند و ایده های لطیفی در مورد هویت برند برقرار کنند. انتظار می رود در ترکیب با رنگ های پرنعمت و طراحی یکپارچه سازی با سیستم عامل استفاده بیشتری از شیپ ها داشته باشید.

اشکال آلی و سیال

با پیشرفت تکنولوژی و طراحی ، توانایی ایجاد اشکال منحصر به فرد نیز فراهم می شود. انتظار داریم که اشکال استاندارد مانند محافل و مربع ها با گرافیک سیال جایگزین شود که از شکل های کاملاً ناقص موجود در طبیعت و هنر تقلید می کنند.

خطوط نامتقارن

نرم افزار طراحی پیشرفته همچنین به سازندگان وب کمک می کند تا با خطوط مختلف بازی کنند. به جای خطوط ساده افقی و عمودی ، طراحان برای برجسته کردن محتوا و جلب توجه به مناطق کلیدی در یک صفحه وب  و حتی در حال شکستن و  در حال تغییر هستند.

طراحی سه بعدی

افزودن عناصر سه بعدی به سایتها یک پیشرفت طبیعی از ات پیشرفتهای تکنولوژیکی است که در سالهای اخیر مشاهده کرده ایم. ما در حال حاضر توانایی چاپ به صورت سه بعدی را داریم و اکنون کاربران می خواهند وب سایت یک برند را نیز با عمق کامل تجربه کنند. این عنصر طراحی را می توان به عنوان هنر و فیلم گنجانید ، یا ممکن است به سادگی مورد استفاده قرار گیرد تا کاربران قبل از سفارش ، نگاه سه بعدی به محصولات داشته باشند.

متن مشخص شده

تایپوگرافی امسال جلو و مرکز است ، و این بدان معنی است که طراحان در حال انجام انتخاب های جسورانه هستند مانند متن ترسیم شده. در طی چند سال گذشته ، تایپوگرافی پیش نمایش بازگشتی داشته است و امسال نیز به عنوان برندهای بیشتری از این عنصر طراحی استقبال می کنند.

نوشتن بهتر است

 

نوشتن بهتر خواهد شد. مارک ها به جای  نوشتن مقاله ، بر روی مطالب با دقت تمرکز کرده اند که داستان آنها را روایت می کند و نشان می دهد که چه چیزی باعث می شود آنها از جمعیت متمایز شوند. نوشتن خوب نقش مهمی را در طراحی ایفا می کند زیرا شرکت ها انتظار دارند که طراح وب متن را متناسب با ماهیت مورد نظرشان بسازد ، نه اینکه نویسنده فضاهای از پیش طراحی شده را با تعداد کلمات تنظیم شده پر کند.

انیمیشن

همه چیز دوباره قدیمی است ، و این شامل انیمیشن است. انتظار دارید عناصر متحرک بیشتری پیدا کنید ،فیلم های کوتاه در قالب انیمیشن که درباره روند و داستان یک شرکت توضیح می دهند می توانند بسیار خوب عمل کنند.


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها