ایجاد طرح موفقیت آمیز کاتالوگ

نمونه های طراحی کاتالوگ کاتالوگ ها بخش مهمی از ابتکارات بازاریابی بسیاری از شرکت ها هستند و یکی از قدرتمندترین وسایل نقلیه بازاریابی برای به دست آوردن کلمه در مورد محصولات و خدمات می باشند. در مورد آن فکر کنید: ما از طریق نامه ، کاتالوگ می گیریم و آنها را در مسیر خروج از فروشگاه ها انتخاب می کنیم. آنها حتی بسته هایی را دریافت می کنند که به ما امکان می دهند پس از فروش اولیه ، غرق شویم و خرید کنیم. بارها و بارها ، کاتالوگ ها همچنان به گردش در می آیند ، که در صفحه پیشخوان های ما با صفحات گوش سگ و محصولات موردعلاقه یا علامت گذاری شده یافت می شوند.

اما همه کاتالوگهایی که مدتهاست در آن قرار می گیریم نیست. برخی از آنها نگاهی عجولانه به خود می گیرند ، در حالی که برخی دیگر حتی قبل از رفتن مستقیم به سطل بازیافت حتی ورق هم نخوردند. فقط به این دلیل که همه چیز را می گذارید و سینک آشپزخانه را در فهرست خود قرار نمی دهید به این معنی است که هر مشتری بالقوه که می تواند آن را بگذراند ، وقت گرانبهای خود را صرف آن می کند ، مخصوصاً اگر کسل کننده باشد یا فاقد جهت باشد.

موارد طراحی کاتالوگ

طراحی چشم نواز ، چیدمان های هوشمند ، تصاویر جذاب و سازمانی سنگ بنای اصلی طراحی کاتالوگ هستند. این حقیقت را اضافه کنید که صنایع مختلف معمولاً نیاز به رویکردهای متفاوتی دارند: فروشگاه کالاهای بزرگ کالاهای ورزشی متفاوت با یک سازنده ساعت مچی سفارشی بسیار متفاوت خواهد بود. این موضوع را قبل از غواصی در نظر بگیرید ، زیرا یک اندازه در دنیای طراحی کاتالوگ متناسب نیست.

پس از کجا شروع میکنی؟ بیایید به چند روش اصلی برای شروع کار در طراحی کاتالوگ خود با بهترین روش ها نگاهی بیندازیم.

طراحی برای مخاطبان خود

عملکرد کاتالوگ با چگونگی فروش آن مرتبط است. برای درخواست مشتری مشتری خود ، طراحی کاتالوگ خود را تنظیم کنید. اگر هدف شما مخاطب جوانی باشد ، به طور چشمگیری متفاوت از یک فهرست برای افراد مسن متفاوت خواهد بود. اگر مخاطبان متعددی را هدف قرار دهید ، ممکن است در نظر داشته باشید که چندین طرح را برای مطابقت با سبک و خواسته های مخاطبان خود انجام دهید.

اندازه و قالب

فضای مورد نیاز خود را به محصولات خود اختصاص دهید. هنگام طراحی کاتالوگ خود ، اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی بزرگ است که تمام محصولات خود را به نمایش بگذارد و به مهمترین محصولات یا خدمات شما توجه کند. تعداد صفحه ، قالب و نحوه احساس مشتریان را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اگر شما در یک صنعت طاقچه مانند ساعت مچی سفارشی یا عکاسی خوب هستید ، ممکن است یک طرح سختگیرانه با تعداد کمتر آیتم در هر صفحه بخواهید ، کیفیت و منحصر به فرد بودن کار را برجسته کنید.

علاوه بر این ، این نوع از مخاطبان احتمالاً از داشتن کیفیت کاغذ با کیفیت بالاتر نیز بهره می گیرند ، و دقت بیشتری به کیفیت تصویر و صحت رنگ می کنند. شما می خواهید مشتریان خود در صفحات طولانی بمانند و جزئیات و "داستان" کار خود را در نظر بگیرند. مکان مناسبی برای دریافت مشاوره تخصصی از چاپگر مورد علاقه شما است. در PrintForLess ، نمونه های چاپ شده ، کمک فنی و راهنمایی در مورد چگونگی به دست آوردن بهترین قطعه چاپی را ارائه می دهیم.

از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید

تصاویر محصولات و خدمات شما محور فروشگاه شما هستند. در نظر بگیرید که از محصولات و خدمات با ارزش بالا بزرگتر از محصولات با ارزش کمتر استفاده کنید. عکس های عالی باعث می شود محصولات شما جذاب تر شوند و فروش را افزایش دهند. اطمینان حاصل کنید که تمام تصاویر شما با نورپردازی مناسب گرفته شده و از وضوح کافی برای چاپ برخوردار هستند. برای همه تصاویر 300 dpi یا بالاتر توصیه می کنیم. اطلاعات بیشتر در مورد وضوح تصویر را می توان در اینجا یافت.

هنوز تمام نشده است . نتایج حاصل از طراحی کاتالوگ خود را تجزیه و تحلیل کنید

وقت خود را برای بررسی و ارزیابی نحوه عملکرد کاتالوگ خود برای شما اختصاص دهید. پاسخ سوالات زیر را در نظر بگیرید:

چه چیزی مثل دیوانه فروخته شده است؟ کجای این فهرست بود؟

آیا "" وجود داشت و آنها در کجای فهرست قرار داشتند؟

آیا نگاه و ظاهر کلی کاتالوگ به شما کمک کرده یا مانع فروش شما شده است؟

بعد از انتشار کاتالوگ خود چقدر سریع شروع به فروش رسیدید؟

همچنین ، حتماً از افراد فروش خود در مورد نحوه انجام کاتالوگ یا برای بازخورد مشتریان سوال کنید.

همانطور که مشاهده می کنید ، کاتالوگ فرآیندی است که به زمان ، تعهد ، صبر و آزمایش نیاز دارد. و گرچه همه اینها ممکن است دلهره آور به نظر برسد ، به محض اینکه سیستم خود را سیم کشی کردید ، می توانید بارها و بارها از آن استفاده کنید. فرمول مناسب کاتالوگ به افزایش فروش کمک می کند و باعث می شود مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردند!


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها