نکات طلایی طراحی لیبل و بسته بندی
طراحی لیبل و بسته بندی در نگاه اول می تواند دلهره آور به نظر برسد ، اما لازم نیست نگران باشید، لازم نیست به دنبال شرکت هایی با قیمت های عجیب بروید، و اگر طراح هستید لازم نیست به اندازه بازکردن اتم انرژی صرف کنید، طراحی لیبل و بسته بندی بسیار ساده است، تنها دانستن چندین نکات طلایی طراحی لیبل و بسته بندی می تواند شما را در دسته بهترین ها قرار دهد.
سبک های اوریگامی فقط برای شجاعان نیست
بعضی اوقات با بسته بندی روبرو می شوید که بسیار زیبا است و به راحتی نفس شما را از بین می برد. طرح های تاشو برای طراحی لیبل و بسته بندی، با الهام از اریگامی باورنکردنی به نظر می رسند و بسته بندی را به یک اثر هنری تبدیل می کنند. بسیاری از طراحی های الهام گرفته از اریگامی در هسته اصلی آنها به طرز شگفت آور ساده ای قرار دارند و بر اساس قالب های طرح ریزی شده اندیشیده اند. اگر به اندازه کافی شجاع هستید و سعی می کنید طرح های اوریگامی خود را از ابتدا خلق کنید، قبل از اینکه به سیستم و نرم افزار ها مراجعه کنید به سراغ تکه کاغذ ها بروید ، با مدل های ناخوشایند روی کاغذ با درجه پایین آزمایش کنید.
بسته بندی با برچسب های کوچک
طراحی لیبل و بسته بندی بسیار هیجان انگیز می تواند باشد، کافی است خلاق باشید، یکی از روش ها و نکات عالی استفاده از برچسب های کوچک و ساده است، در قسمت حساس بسته بندی یا شی مورد نظرتان یک برچسب کوچک حاوی اطلاعات مهم با طراحی جذاب قرار دهید این کار حس خوبی به مخاطب می دهد و محصول شما را وزین تر خواهد کرد. برچسب ها را می توان به بطری ها وصل کرد ، یا به دور اشیاء بپیچید. طراحی آنها بسیار ساده است و ارزان قیمت برای چاپ.
اجازه دهید تایپوگرافی شما محصول را بفروشد
تایپوگرافی یک عنصر تحول گرا در طراحی گرافیک است، به خصوص در طراحی لیبل و بسته بندی، یک فونت خاص را انتخاب کنید و یک محصول جذب کننده ایجاد کنید همواره در حال بدست آوردن طرحی باشید که به طور ناگهانی احساسات را نشانه بگیرد.
برای طراحی لیبل و بسته بندی از یک پالت رنگ طبیعی استفاده کنید
روزهای جسورانه و بسته بندی پرحرف به پایان رسیده است. برای اینکه در بازار مدرن مرتبط باشید ، باید آن را کم رنگ کنید، و تنها یک پیام مهم را بازگو کنید، رنگ ها با الهام از طبیعت خاصیت آرام بخش دارند و برای کالاهای تجاری که دارای محیط زیست و دارای آگاهی اخلاقی تر هستند، بسیار موثرند.
عکاسی را با سبکهای حداقل ترکیب کنید
روند بسته بندی ها می آیند و می روند ، و یک مورد که همیشه در جریان است ، نوع گرافیکی است که احساس مناسب ایجاد می کند. در حال حاضر ، گرافیک های مصور یا طرح های ساده تایپی به نظر می رسد محبوب ترین رسانه ها گرافیکی هستند. عکاسی ممکن است در حال حاضر در بسته بندی امری عادی نباشد ، اما این به معنای این نیست که اگر به روشی درست طراحی شود ، نمی تواند شیک و مرتبط به نظر برسد، برای نگه داشتن عکاسی روی بسته بندی های زیبا و مدرن ، به تصاویر جالب توجه ، گرافیکی نگاه کنید و از عکاسی سیاه و سفید استفاده کنید. با استفاده از تایپوگرافی رنگارنگ ، این می تواند واقعاً چشم نواز و به نظر برسد.
طراحی لیبل و بسته بندی سیاه و سفید
در مورد محصولات با هدف مردان ، مانند محصولات اصلاح و لوازم آرایشی مردانه ، هنوز یک کد طراحی دقیق وجود ندارد که چه نوع و چه سبکی وضعیت را به فروش تبدیل کند. من مایل به رنگ آبی سنتی برای پسران ، صورتی برای دختران نیستم ، شما می توانید با ترکیب رنگی سیاه و سفید قوی و گرافیکی ، به طرح های بسته بندی خود یک حس مردانه یا یکنواخت اضافه کنید. الگوی بسته بندی مدرن دقیقاً همین کار را انجام می دهد ، و از لحاظ بصری بسیار قوی است، فراموش نکنید که تاریخ ثابت کرده است رنگ سیاه و سفید هیچ گاه محبویت خود را از دست نمی دهند.


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها