نکاتی که باید هنگام استفاده از طراح لوگو آنلاین در نظر بگیرید

یک لوگو چهره سازمانی است که مشتریان با آن شناخته می شوند. علاوه بر این ، لوگو را یک مارک تجاری و بازاریابی می کند. هنگام طراحی یک لوگو ، می توانید از نرم افزارهای طراحی گرافیکی حرفه ای مانند Illustrator ، CorelDraw در بین دیگران استفاده کنید. گزینه های دیگر استفاده از طراح لوگو آنلاین یا استخدام یک طراح لوگو حرفه ای است.

بیایید ببینیم که چگونه می توانید از طراح لوگو آنلاین استفاده کنید.

نحوه استفاده از طراح لوگو آنلاین

طراح لوگو آنلاین بستری است که به شما فرصتی می دهد تا با استفاده از یک الگوی آنلاین ، یک لوگو طراحی کنید.

تنظیم جزئیات شرکت:  طراح لوگو آنلاین به شما نیاز دارد تا جزئیات شرکت خود را مانند نام ، صنعت و پایه را وارد کنید.

انتخاب یک الگوی مناسب: - طراح لوگو آنلاین بر اساس جزئیات شرکت شما ، طیف گسترده ای از الگوهای را انتخاب می کند.

سفارشی سازی لوگو: سازندگان لوگو آنلاین ابزارهایی با کاربرد آسان ارائه می دهند که به شما در سفارشی سازی رنگ ها ، چیدمان لوگو و قلم ها کمک می کند.

سپس می توانید لوگو خود را بارگیری و نهایی کنید.

مواردی که باید هنگام استفاده از طراح لوگو آنلاین در نظر بگیرید

پیام برند و منحصر به فرد بودن

طراحی لوگو شما باید داستان برند سازمان را به تصویر بکشد و از رقبا قابل تشخیص باشد. برای اینکه لوگو شما مشهور شود ، باید بی نظیر و قابل درک باشد. لوگو همچنین باید به صنعت شما مربوط باشد.

باید علاوه بر خصوصیات و مفاهیمی که مهمترین آنها هستند و شما را از هم جدا می کند، نیز با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند.

هنگام تنظیم پیام لوگو ، آن را در طراحی خود ساده و متناسب کنید. دریافت پیام پیچیده برند آسان نیست ، به خصوص هنگام عبور از بیلبورد یا تماشای تبلیغات کوتاه مدت.

انتخاب رنگ و فونت

انتخاب رنگ تأثیر زیادی بر درک مردم از یک لوگو دارد. به گفته کارشناسان ، رنگ تشخیص برند را تا 80٪ افزایش می دهد. سایه های رنگ ، بسته به ارائه آنها ، معانی مختلفی دارند. به عنوان مثال ، سایه قرمز با یک موسسه حقوقی خوب کار نخواهد کرد.

سایه های رنگی که استفاده می کنید همچنین باید شما را قادر سازد که لوگو خود را در پس زمینه ای متفاوت و یا با رنگ های مع نمایش دهید. این برای مشاغل کوچک آینده ضروری است زیرا ممکن است در آینده تقاضا برای لوگوی شما در رسانه ها و سیستم عامل های مختلف ایجاد شود.

تایپی که انتخاب می کنید باید خوانا باشد، برخی از قلم ها تمایل دارند روی یکدیگر همپوشانی داشته باشند و ممکن است معنای متفاوتی را نسبت به آنچه شما هدف دارند منتقل کنند. قلم باید به گونه ای باشد که مخاطبان همچنان در چاپ بزرگ یا بسیار کوچک بتوانند آنها را بخوانند.

عناصر برای درج در لوگو و برنامه های کاربردی شما

سه نوع لوگو وجود دارد:

علامت کلمه:  یا فقط یک لوگو تایپوگرافی. لوگو شما می تواند نام کامل شرکت ، بخشی از این نام یا فقط ابتدای شرکت را داشته باشد. یک علامت کلمه باعث می شود تا مردم شما را بشناسند و همچنین یک راه عالی برای سفارشی کردن لوگو برای مارک های مختلف ارائه دهند. نمونه ها شامل لوگو های Google ، FedEx و Mobil است.

یک علامت لوگو در واقع یک سمبل شناسایی و نماینده سازمان شما است. نماد مورد نظر شما باید منحصر به فرد باشد و موردی که مشتریان هدف شما می توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

لوگوی ترکیبی: این یک لوگو است که شما با استفاده از هر دو نماد و تایپوگرافی طراحی می کنید. این نوع لوگو ایده آل است زیرا می توانید در هنگام برندسازی از نماد یا تایپوگرافی به تنهایی استفاده کنید. شما همچنین ممکن است آنها را با هم استفاده کنید. این باعث می شود انعطاف پذیر تر برای استفاده در سیستم عامل های مختلف باشد. نمونه هایی از لوگو های نایک ، BP و ویندوز.

شما باید لوگو خود را به گونه ای طراحی کنید که برای استفاده در چاپ های کوچک ، به عنوان مثال کارت ویزیت و چاپ های بزرگ مانند تابلوهای تبلیغاتی مقیاس پذیر باشد.

هزینه

بیشتر سازندگان لوگو آنلاین کاملاً رایگان نیستند. برای استفاده از برخی از ویژگی های اضافی یا قالب ها ، ممکن است هزینه بپرسید.


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها