پیام برند و منحصر به فرد بودن

طراحی لوگو شما باید داستان برند سازمان را به تصویر بکشد و از رقبا قابل تشخیص باشد. برای اینکه لوگو شما مشهور شود ، باید بی نظیر و قابل درک باشد. لوگو همچنین باید به صنعت شما مربوط باشد.  باید از طریق خصوصیات و مفاهیمی که مهم هستند، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند. هنگام تنظیم پیام، آن را در طراحی خود ساده و متناسب کنید. دریافت پیام پیچیده آسان نیست، به خصوص هنگام عبور از بیلبورد یا تماشای تبلیغات کوتاه مدت.

انتخاب رنگ و فونت

انتخاب رنگ تأثیر زیادی بر درک مردم از یک لوگو دارد. به گفته کارشناسان، رنگ تشخیص برند را تا 80٪ افزایش می دهد. سایه های رنگ، بسته به ارائه آنها ، معانی مختلفی دارند. به عنوان مثال ، سایه قرمز با یک موسسه حقوقی خوب کار نخواهد کرد. سایه های رنگی که استفاده می کنید همچنین باید شما را قادر سازد که لوگو خود را در پس زمینه ای متفاوت و یا با رنگ های مع نمایش دهید. این برای مشاغل کوچک آینده ضروری است زیرا ممکن است در آینده تقاضا برای لوگوی شما در رسانه ها و سیستم عامل های مختلف ایجاد شود. فونتی که انتخاب می کنید باید خوانا باشد، برخی از قلم ها تمایل دارند روی یکدیگر همپوشانی داشته باشند و ممکن است معنای متفاوتی را نسبت به آنچه هدف دارند منتقل کنند.

لوگو تایپ : یک علامت کلمه باعث می شود تا مردم شما را بشناسند و همچنین یک راه عالی برای سفارشی کردن لوگو برای برند های مختلف ارائه دهند. نمونه ها شامل لوگو های Google ، FedEx و Mobil است. نماد مورد نظر شما باید منحصر به فرد باشد و موردی که مشتریان هدف شما می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. با این کار اطمینان حاصل می شود که لوگوی شما به رسمیت شناخته شده قوی و گسترده ای باشد. نمونه هایی از مارک لوگو شامل لوگو های Tweeter ، Caltex و Apple است.

لوگوی ترکیبی: این یک لوگو است که شما با استفاده از هر دو نماد و تایپوگرافی طراحی می کنید. این نوع لوگو ایده آل است زیرا می توانید در هنگام برندسازی از نماد یا تایپوگرافی به تنهایی استفاده کنید. شما همچنین ممکن است آنها را با هم استفاده کنید. این باعث می شود انعطاف پذیر تر برای استفاده در سیستم عامل های مختلف باشد. نمونه هایی از لوگو های نایک ، BP و ویندوز. شما باید لوگو خود را به گونه ای طراحی کنید که برای استفاده در چاپ های کوچک ، به عنوان مثال کارت ویزیت و چاپ های بزرگ مانند تابلوهای تبلیغاتی مقیاس پذیر باشد. شما ممکن است یک الگوی آنلاین را انتخاب کنید که کاربرد طراحی را محدود کند. همچنین امکان استفاده شخص دیگری از همین الگوی وجود دارد. این ممکن است منجر به عدم وجود یک لوگو منحصر به فرد شود زیرا میلیون ها کاربر اینترنتی به همان سازنده لوگو آنلاین شما ممکن است دسترسی داشته باشند. همچنین ممکن است لوگو شما دسترسی به حق چاپ و علائم تجاری نداشته باشد. بنابراین ، شما ممکن است نیاز به تخصص قانونی برای محافظت از هویت خود داشته باشید. به عنوان یک طراح یا صاحب یک لوگو ساخته شده با استفاده از یک لوگو ساز آنلاین ، روند اخذ حق چاپ می تواند خسته کننده باشد.

هزینه

بیشتر سازندگان لوگو آنلاین کاملاً رایگان نیستند. برای استفاده از برخی از ویژگی های اضافی یا قالب ها ، ممکن است هزینه بخواهید. بسیاری از سازندگان لوگو آنلاین حتی وقتی با طراحی خود درگیر طراحی آن باشید ، علامت خود را بر روی لوگوی شما چاپ می کنند. و برای خلاص شدن از علامت باید هزینه ای پرداخت کنید. بنابراین هزینه های پنهانی وجود دارد که امکان شما را محدود می کند.


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها